הוצאה לדפוס זה דבר שמצריך המון מחשבה, כי למילים יש המון כוח, החלק שאנחנו תורמים הוא שילוב בין עיצוב גרפי מנצח לבין מילים שמפעילות את האדם לבצע את מה שאנחנו רוצים, על ידי שילוב נכון ומדויק של השניים, החברה מעצבת בין השאר עלוני פרסום לחברות גדולות במשק הישראלי, החברה אחראית על כל תחום הקופירייטינג, צורת הכתיבה, והעיצוב המרהיב שימשוך ויסביר את מה שאנחנו רוצים להגיד. כי לכל מילה יש כוח עצום שאיתה אפשר להביא את הקורא לבצע פעולה, לכן יש לשים חשיבות רבה בכל הנוגע למה שיודפס או איך שיראה על גבי העלון, או העיתון, יש לשים לב למילים המופיעות במודעה שלנו .
כרטיסי ביקור:
הוא איש המכירות הטוב ביותר שלך הוא אמור לשדר מקצועיות אמינות ועצמה, יש להשקיע חשיבות רבה בכרטיסי הביקור שלך על מנת שישאירו רושם טוב בעיני המתבונן. ועל ידי כך יביא אותו כן להשתמש בו, ולהגדיל את ההכנסות שלך בצורה משמעותית.
פלייר :
הוא דף מידע של מה שאתה מוכר, על הפלייר להיות מסודר באופן קריא וברור, ויש להשתמש במילים מכירתיות אשר מניעות לפעולה, או מזכירות את מה שרשום. לדוגמא פלייר אשר עוסק באוכל נדגיש את המילה ארוחה טעימה, מילה זו תיצור אצל הקורא תמונה של ארוחה ותביא אותו לראיית תמונה של ארוחה טובה בדמיון, וכך הוא יהיה כבר רעב. ומה שנשאר זה לבצע הזמנה.