עיצוב באנר לפרסום הוא חלק חשוב מאוד, יש לשים לב לחשיבות הבאנר, לאופן הגשת הטקסט שלו, החלק העיצובי בבאנר אמור להראות את מהות העסק שלכם, באנר אשר לא יראה דומה למהות התחום שלך לא ייקלט ובטוח לא יוקלק על ידי הגולשים.
אם אתה מוכר לדוגמא שתייה מומלץ שהבאנר יכיל את המילה שתייה למכירה וכדומה, ניתן לשכור שרותי חברות אשר יבצעו עבורך עבודת קופרייטרינג עבור הבאנר שלך וימציאו עבורך את המשפט שתמיד חלמת עליו, שייפרש את המוצר של בצורה טובה ויעילה ויתאים את עצמו למותג איכותי ובעל שם כמו ניקח לדוגמא סלוגן מוכר מהפרסומות של חברת צומת ספרים "תמיד כדאי לעצור צומת ספרים" יש לשים לב לשילוב ולמתן הוראה שאם אתה מחפש ספר תמצא אותו בצומת ספרים אם אתה בכביש ותראה סניף וחשבת לקנות איזה ספר אתה תעשה זאת זה.
מה שאנחנו קוראים לו פרסום "פסיכולוגי " בעתיד נרחיב על תחום זה, לכן עליך למקסם את המסר שאתה רוצה להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלך.
שכור שרותי מעצב מקצועי שיבצע עבורך את הגראפיקה הטובה ביותר, ויוסיף למוצר שלך ערך מוסף גבוהה במיוחד, וייתן לגולשים לראות צדדים אחרים במוצר שאתה משווק ,פרסם את הבאנר שלך באתרי אינטרנט העוסקים בנישה שלך וקשורים וקרובים ככל האפשר למוצר שלך, אם תעשה זאת תנצל את 80 אחוז מההשקעה שלך על פרסום רק ללקוחות פוטנציאלים, רק להבין את ההבדל לקוח שפרסם בכל אתר שהוא נהנה ממאה אחוז חשיפה אך רק 10 אחוז מהם הם לקוחות פוטנציאלים .
לעומת זאת לקוח שמפרסם באתר שעוסק בנישה שלו מקבל 100 אחוז חשיפה אבל הכי חשוב מקבל 100 אחוז לקוחות פוטנציאלים, לכן חשוב להיות חזק בתחום שלך ובאנר טוב יעשה את העבודה ויביא לעסק שלך חיים חדשים ולקוחות חדשים אשר יתרמו להצלחת העסק שלך והגדלת מחזור המכירות שלך .